Мои Уведомления
Привет, !
Мой Аккаунт Мои Финансы Мои Подписки Мои Настройки Выход
Руководство API скрипты
public AnimationClip clip;

Описание

Возвращает анимационный клип, воспроизведенный Animator.

//Create a GameObject and attach an Animator component (Click the Add Component button in the Inspector of the GameObject and go to Miscellaneous>Animator). Set up the Animator how you would like. //Attach this script to the GameObject //This script outputs the current clip from the Animator to the console using UnityEngine; public class Example : MonoBehaviour { Animator m_Animator; AnimatorClipInfo[] m_AnimatorClipInfo; void Start() { //Fetch the Animator component from the GameObject m_Animator = GetComponent<Animator>(); //Get the animator clip information from the Animator Controller m_AnimatorClipInfo = m_Animator.GetCurrentAnimatorClipInfo(0); //Output the name of the starting clip Debug.Log("Starting clip : " + m_AnimatorClipInfo[0].clip); } }
Вы можете отблагодарить автора, за перевод документации на русский язык. ₽ Спасибо
API скрипты 2021.3