Объявление
public static void FlexibleSpace();Описание
Вставьте гибкий элемент пробела.
Гибкие пробелы используют все оставшееся пространство в макете.
Примечание. Это переопределит GUILayout.ExpandWidth и GUILayout.ExpandHeight

using UnityEngine;
public class ExampleScript : MonoBehaviour
{
float sliderValue = 1.0f;
void OnGUI()
{
// Wrap everything in the designated GUI Area
GUILayout.BeginArea(new Rect(0, 0, 200, 60));
// Begin the singular Horizontal GroupGUILayout.BeginHorizontal();
// Place a Button normally
GUILayout.RepeatButton("A button with\ntwo lines");
// Place a space between the button and the vertical area
// so it fits the whole area
GUILayout.FlexibleSpace();
// Arrange two more Controls vertically beside the ButtonGUILayout.BeginVertical();
GUILayout.Box("Value:" + Mathf.Round(sliderValue));
sliderValue = GUILayout.HorizontalSlider(sliderValue, 0.0f, 10f);
// End the Groups and Area
GUILayout.EndVertical();
GUILayout.EndHorizontal();
GUILayout.EndArea();
}
}